At lære dansk i Frankrig
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v29i76.138184Referencer
Canale, M. (1983). From communicative competence to communicative language pedagogy. I: Richards, J.C. & Schmidt, R.W. (red.), Language and communication (s. 2-27). London: Longman.
Ellis, R. (2003). Tasks in SLA and language pedagogy. I: Ellis, R., Task-based language learning and teaching (s. 3-35). Cambridge: Cambridge University Press.
Ellis, R. & Barkhuizen, G. (2005). Analysing learners language. Oxford: Oxford University Press.
Klausen, Lis & Gry Hodal (2005). Et sprog flere sprog (1. udg., 1. opl.). København: Hans Reitzels Forlag.
Lund, K. (2009). Fokus på sprog. I: Gregersen, A.S. (red.), Sprogfag i forandring – pædagogik og praksis (s. 85-126). Frederiksberg: Samfundslitteratur.
Tarone, E. (1983). On the variability of interlanguage systems. Applied Linguistics, 4, 142-163.
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.