At lære dansk i Frankrig

Forfattere

  • Camilla Åkerblom
  • Cilia Reebirk

DOI:

https://doi.org/10.7146/spr.v29i76.138184

Referencer

Canale, M. (1983). From communicative competence to communicative language pedagogy. I: Richards, J.C. & Schmidt, R.W. (red.), Language and communication (s. 2-27). London: Longman.

Ellis, R. (2003). Tasks in SLA and language pedagogy. I: Ellis, R., Task-based language learning and teaching (s. 3-35). Cambridge: Cambridge University Press.

Ellis, R. & Barkhuizen, G. (2005). Analysing learners language. Oxford: Oxford University Press.

Klausen, Lis & Gry Hodal (2005). Et sprog flere sprog (1. udg., 1. opl.). København: Hans Reitzels Forlag.

Lund, K. (2009). Fokus på sprog. I: Gregersen, A.S. (red.), Sprogfag i forandring – pædagogik og praksis (s. 85-126). Frederiksberg: Samfundslitteratur.

Tarone, E. (1983). On the variability of interlanguage systems. Applied Linguistics, 4, 142-163.

Publiceret

2023-06-19

Citation/Eksport

Åkerblom, C., & Reebirk, C. (2023). At lære dansk i Frankrig. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 29(76). https://doi.org/10.7146/spr.v29i76.138184