Citation/Eksport
Laursen, K. B., & Horst, S. (2015). 10 år med MONA - hvordan er det, og hvad skal det blive til?. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (4). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36338
Resumé
Det første nummer af MONA kom i september 2005. Og MONA lever fortsat i bedste velgående. Da vi fornylig fejrede jubilæet gav det selvfølgelig anledning til ikke bare lidt fest og nogle skåltaler, men også naturligt nok til nogle overvejelser om hvordan det ser ud for MONA fremover. I denne korte analyse vil vi gerne benytte jubilæet til at fortælle vores læsere om dette.
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Crilles Bacher, Steffen M. Iversen, Kjeld Bagger Laursen, Lars Ulriksen, Dovne drenge eller dødbringende matematik? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2012)
- Keld Nielsen, Sebastian Horst, Sammen om naturfagsstrategien , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2017)
- Robert Evans, Sebastian Horst, Nye mål for naturfagsundervisning i USA – vil vi samme vej i Danmark? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2012)
- Sebastian Horst, Kjeld Laursen, Hvordan kan STEM-undervisning håndteres? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2022)
- Kjeld Bagger Laursen, Nyheder , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2018)
- Kjeld Bagger Laursen, Nyheder , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2018)
- Kjeld Bagger Laursen, Fra redaktionen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2017)
- Sebastian Horst, Jens Dolin, Kjeld Bagger Laursen, Hanne Møller Andersen, Ole Goldbech, Tinne Hoff Kjeldsen, Matematik og naturfagene i Ny Nordisk Skole , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2012)
- Kjeld Bagger Laursen, Fra redaktionen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2018)
- Kjeld Bagger Laursen, Fødekæder i læreruddannelserne , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2008)