Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Latest issue
Archive
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Author’s guide
Types of articles
Criteria for articles
Guidance for submission
Preparing your submission
Editorial Team and Contact
Editorial Team
Contact
About DUT
DUN-net.dk
Search
Ny bruger?
Log på
Home
/
Archives
/
Vol. 8 No. 14 (2013): Gode undervisnings- og vejledningspraksisser - hvordan?
Vol. 8 No. 14 (2013): Gode undervisnings- og vejledningspraksisser - hvordan?
Published:
2013-03-01
Full number
Årg. 8, nr. 14 (2013). Tema: Gode undervisnings- og vejledningspraksisser - hvordan?
119
PDF (Dansk)
Manager
At fortælle til andre er at fortælle sig selv - om fællesskabet som udviklingsredskab
Rie Troelsen
1-2
PDF (Dansk)
Specialised article
Kvote 2 optagelse og akademiske præstationer: Hvor stor betydning har det adgangsgivende eksamenssnit?
Lotte Dyhrberg ONeill, Maria Cecilie Vonsild, Birgitta Wallstedt
86-99
PDF (Dansk)
Når uddannelsessystemet skal rumme de mange og de særlige - en midlertidig status på og diskussion af den særlige optagelsesprocedure i kvote 2 på Syddansk Universitet
Maria Cecilie Vonsild, Birgitta Wallstedt
100-111
PDF (Dansk)
Scientific article
Specialevejledning på seks måneder: De nye specialeregler belyst ved erfaringer fra Institut på Statskundskab, Københavns Universitet
Hanne Nexø Jensen, Henrik Jensen
3-12
PDF (Dansk)
Interaction and learning in PhD supervision – a qualitative study of supervision with multiple supervisors
Sofie Kobayashi, Brian Grout, Camilla Østerberg Rump
13-25
PDF (Dansk)
Case-baseret undervisning – et overset værktøj for klassiske humanistiske fag
Caroline Schaffalitzky de Muckadell, Annika Hvithamar
41-50
PDF (Dansk)
Studerendes caseundersøgelser som omdrejningspunkt for forskningsbaseret holdundervisning
Nina Bonderup Dohn, Birgitte Madelung
26-40
PDF (Dansk)
Jurastuderendes læring via deres aktive arbejde med stoffet
Pernille Rattleff
51-65
PDF (Dansk)
Nye læringsmål kræver nye eksamensformer
Signe Skov
66-75
PDF (Dansk)
Fra kollegial supervision til fællesfaglig udvikling - et eksperiment med entreprenørskabsundervisning i faget kulturformidling
Hans Elbeshausen, Agnete Lunddahl Jensen, Ragnhild Riis
76-85
PDF (Dansk)
Reviews
Kollegial supervision som udviklingsredskab i undervisningskulturer
Camilla Østerberg Rump
112-114
PDF (Dansk)
Uddannelseskvalitet i en globaliseret verden
Stefan Hermann
115-118
PDF (Dansk)
Colophon
Kolofon
119-119
PDF (Dansk)
Current Issue
Make a Submission
Make a Submission
Developed By
Open Journal Systems
Language
Dansk
English