Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 8 Nr. 14 (2013): Gode undervisnings- og vejledningspraksisser - hvordan?
Årg. 8 Nr. 14 (2013): Gode undervisnings- og vejledningspraksisser - hvordan?
Publiceret:
2013-03-01
Fuldt nummer
Årg. 8, nr. 14 (2013). Tema: Gode undervisnings- og vejledningspraksisser - hvordan?
119
PDF
Leder
At fortælle til andre er at fortælle sig selv - om fællesskabet som udviklingsredskab
Rie Troelsen
1-2
PDF
Faglig artikel
Kvote 2 optagelse og akademiske præstationer: Hvor stor betydning har det adgangsgivende eksamenssnit?
Lotte Dyhrberg ONeill, Maria Cecilie Vonsild, Birgitta Wallstedt
86-99
PDF
Når uddannelsessystemet skal rumme de mange og de særlige - en midlertidig status på og diskussion af den særlige optagelsesprocedure i kvote 2 på Syddansk Universitet
Maria Cecilie Vonsild, Birgitta Wallstedt
100-111
PDF
Videnskabelig artikel
Specialevejledning på seks måneder: De nye specialeregler belyst ved erfaringer fra Institut på Statskundskab, Københavns Universitet
Hanne Nexø Jensen, Henrik Jensen
3-12
PDF
Interaction and learning in PhD supervision – a qualitative study of supervision with multiple supervisors
Sofie Kobayashi, Brian Grout, Camilla Østerberg Rump
13-25
PDF
Case-baseret undervisning – et overset værktøj for klassiske humanistiske fag
Caroline Schaffalitzky de Muckadell, Annika Hvithamar
41-50
PDF
Studerendes caseundersøgelser som omdrejningspunkt for forskningsbaseret holdundervisning
Nina Bonderup Dohn, Birgitte Madelung
26-40
PDF
Jurastuderendes læring via deres aktive arbejde med stoffet
Pernille Rattleff
51-65
PDF
Nye læringsmål kræver nye eksamensformer
Signe Skov
66-75
PDF
Fra kollegial supervision til fællesfaglig udvikling - et eksperiment med entreprenørskabsundervisning i faget kulturformidling
Hans Elbeshausen, Agnete Lunddahl Jensen, Ragnhild Riis
76-85
PDF
Anmeldelser
Kollegial supervision som udviklingsredskab i undervisningskulturer
Camilla Østerberg Rump
112-114
PDF
Uddannelseskvalitet i en globaliseret verden
Stefan Hermann
115-118
PDF
Kolofon
Kolofon
119-119
PDF
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English