Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Improving University Science Teaching and Learning
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Søg
Registrér
Login
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 15 Nr. 1 (2020): Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects 2020
Årg. 15 Nr. 1 (2020): Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects 2020
Publiceret:
24-04-2020
Volume 15 - 2020
Improving teaching within veterinary clinical oncology
Maja Arendt
PDF
Improving the learning outcome of clinical training for students in veterinary dermatology service
Mette Schjærf
PDF (English)
Hvordan påvirkes den studerendes oplevede læring af at anvende attrapper til indøvelse af praktiske færdigheder inden proceduren udføres på levende dyr
Louise Bundgaard
PDF
Veterinærstuderendes oplevelse af besætningsbesøg som instrument til læring omkring dyrlægers roller i fjerkræproduktione
Ida Thøfner
PDF
Teaching for a profession competence - Learning to become a Herd Veterinarian
Dorte Bay, Inge Larsen
PDF (English)
Assessment of changed exam form in Veterinary Paraclinics
Anne Havnsøe Krogh
PDF (English)
Using constructivism for revision of teaching material for cases
Jan Ole Bertelsen Secher
PDF (English)
Feedback til medstuderende og oplevet læringsudbytte i faget ”Tidlig Patientkontakt”
Tora Grauers Willadsen
PDF
Klyngevejledning til ph.d.- studerendes artikelskrivning
Lykke Sylow
PDF
Undervisningsstyret mundtlig peer feedback
Nanna Bjerregaard Pedersen
PDF
Feedback for student-centered learning in two different teaching settings
Yanqi Li, Stanislava Pankratova
PDF (English)
Integrating bioinformatics in the teaching and redesign of the course Applied Microbiology
Roseanna C. Hennessy
PDF (English)
Improving the quality of laboratory learning in Pharmaceutics I through constructive alignment of the course design in relation to the complete Bachelor’s Program in Pharmacy
Ragna Berthelsen
PDF (English)
Let’s go journal clubbing: How interactive work with scientific literature can support student learning
Jozef Mravec
PDF (English)
Evaluation of a student workshop module on the healthiness, sustainability and ethicalness of plant-based diets
Federico J. A. Perez-Cueto
PDF (English)
Brugen af håndkørsler og animationer i forelæsninger om algoritmer
Mikkel Abrahamsen
PDF
Rethinking Problem Classes in Physics
Craig Wiglesworth
PDF (English)
Implementering af individualiserede opgaver i et programmeringskursus
Johan Peter Bøtker
PDF
How do students perceive active participation?
Natasja Koitzsch Jensen, Naja Holten Møller
PDF (English)
Akademisk dannelse hos sygeplejersker, der læser videre på universitetet
Suzanne Forsyth Herling , Trine Bernholdt Rasmussen
PDF
Case-based learning in a New Elective Course: Nutritional Therapy in Chronic Disease
Grith Møller
PDF (English)
Sprog
English
Dansk
Nyeste nummer
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer