Improving the quality of laboratory learning in Pharmaceutics I through constructive alignment of the course design in relation to the complete Bachelor’s Program in Pharmacy
Nøgleord:
laboratory, alignment, constructive, improvement, Pharmaceutics, course designResumé
-
Downloads
Publiceret
24-04-2023
Citation/Eksport
Berthelsen, R. (2023). Improving the quality of laboratory learning in Pharmaceutics I through constructive alignment of the course design in relation to the complete Bachelor’s Program in Pharmacy. Improving University Science Teaching and Learning, 15(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/136954
Nummer
Sektion
Volume 15 - 2020
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.