Klyngevejledning til ph.d.- studerendes artikelskrivning
Nøgleord:
klyngevejledning, artikelskrivning, phd studerende, ph.d.-bekendtgørelsen, praksisfællesskaber, vejlednings- og feedbackform, læringsfællesskaberResumé
-
Downloads
Publiceret
24-04-2023
Citation/Eksport
Sylow, L. (2023). Klyngevejledning til ph.d.- studerendes artikelskrivning. Improving University Science Teaching and Learning, 15(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/136950
Nummer
Sektion
Volume 15 - 2020
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.