Implementering af individualiserede opgaver i et programmeringskursus
Nøgleord:
individualiserede, progammeringskursus, implementering, MATLAB, selvstændighed, regneøvelsestimenResumé
-
Downloads
Publiceret
24-04-2023
Citation/Eksport
Peter Bøtker, J. (2023). Implementering af individualiserede opgaver i et programmeringskursus. Improving University Science Teaching and Learning, 15(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/IUSTL/article/view/136983
Nummer
Sektion
Volume 15 - 2020
Licens
Fra og med årgang 19 (2023) er artikler udgivet i IUSTL udgivet med Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc) licens. Redaktionen kan godkende andre Creative Commons Licencer for enkelte artikler, hvis forfatteren har anmodet om det.
Artikler i årgangene 1-18 er ikke udgivet under Creative Commons licens. I disse udgivelser tilfalder alle rettigheder forfatteren. Det betyder, at læsere kan downloade, læse og linke til artiklerne, men de kan ikke genudgive artiklerne. Forfatterne kan uploade deres artikler i et institutionsrepositiry som led i en grøn open access politik.