Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Bestil papirudgave
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 9 Nr. 2 (2025): Pædagogik & demokrati

Årg. 9 Nr. 2 (2025): Pædagogik & demokrati

					Se Årg. 9 Nr. 2 (2025): Pædagogik & demokrati
Publiceret: 2025-11-07

Hele nummeret

  • pdf

Artikler

  • Pædagogik & demokrati Redaktionelt forord

    FPPU Redaktion
    3
    • pdf
  • Demokratiske processer og relationer – unges deltagelse i en institutionel kontekst

    Maja Müller, Sarah Westh, Mette Rømer
    10
    • pdf
  • Den rette vilje? – beboermøder & demokrati i bofællesskaber for ensomme ældre

    Hanne Meyer-Johansen, Anne Mia Steno
    9
    • pdf
  • Demokrati for alle – relationelle tilgange til kommunikation og selvbestemmelse som vej til støttet beslutningstagning og medborgerskab for borgere med omfattende udviklingshandicap

    Gitte Lyng Rasmussen
    8
    • pdf
  • Sværdslag, røverier og ritualer – om dannelsesmomenter i et fritidspædagogisk liverollespil

    Martin Helt Brunsgaard, Annette Knudsen, Ane Bjerre Odgaard
    8
    • pdf
  • Demokratiske processer i gruppearbejde – potentiel betydning for fremtidig pædagogiske praksis

    Henriette Duch, Caroline Bach
    8
    • pdf
  • Demokratiets idealer – frihed, lighed og voksenhed

    Maria L. L. Hedegaard
    10
    • pdf
  • Fællessang på pædagoguddannelsen – et studie af fællessangens potentialer og betydning for pædagogstuderendes stemmetryghed og fællesskabsfølelse

    Thomas Thorsen, Louise Christine Højlund, Dorte Bergholt Hviid, Astrid Hestbech, Mikkel Snorre Boysen
    12
    • pdf

Indsend

Indsend

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse

ISSN 2794-2929 (Trykt)
ISSN 2446-2810 (Online)

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.