Daryai-Hansen, Petra
-
Sprogforum. Tidsskrift for sprog- og kulturpædagogik Årg. 25 Nr. 68 (2019): Læringsrum - Artikler
Flersprogethedsdidaktik i fremmedsprogsfag
Resumé PDF -
Sprogforum. Tidsskrift for sprog- og kulturpædagogik Årg. 30 Nr. 1 (2024): Leg og spil - Artikler
Sproglig opmærksomhed i rammen af en flersprogethedsdidaktik
Resumé PDF -
Sprogforum. Tidsskrift for sprog- og kulturpædagogik Årg. 28 Nr. 74 (2022): Motivation - Artikler
Motivationsorienteringer i tyskundervisningen. En kvantitativ og kvalitativ undersøgelse på tværs af uddannelsesniveauer
Resumé PDF -
Sprogforum. Tidsskrift for sprog- og kulturpædagogik Årg. 18 Nr. 55 (2012): Verdensborger - Artikler
REPT: Et værktøj til at uddanne verdensborgere
Resumé PDF -
Sprogforum. Tidsskrift for sprog- og kulturpædagogik Årg. 23 Nr. 64 (2017): Arrangerede sprog- og kulturmøder - Artikler
Green Kidz – et interkulturelt medborgerskabsprojekt i engelskundervisningen
Resumé PDF -
Sprogforum. Tidsskrift for sprog- og kulturpædagogik Årg. 25 Nr. 68 (2019): Læringsrum - Kolofon
TIDSSKRIFT FOR SPROG- OG KULTURPÆDAGOGIK
Detaljer PDF -
Sprogforum. Tidsskrift for sprog- og kulturpædagogik Årg. 17 Nr. 51 (2011): Første-, andet- og tredjesprog - Artikler
Flersprogethed i limbo
Resumé PDF -
Sprogforum. Tidsskrift for sprog- og kulturpædagogik Årg. 20 Nr. 58 (2014): Begyndersprog - Artikler
Tidligere sprogstart: begrundelser og praksisanbefalinger
Resumé PDF -
Sprogforum. Tidsskrift for sprog- og kulturpædagogik Årg. 20 Nr. 58 (2014): Begyndersprog - Artikler
Tidlig fransk og tysk – hvordan kan forskningsanbefalinger for den tidligere sprogstart omsættes til undervisningspraksis?
Resumé PDF -
Sprogforum. Tidsskrift for sprog- og kulturpædagogik Årg. 22 Nr. 62 (2016): Sprog, kultur og viden - Artikler
Flersproget internationalisering på Københavns Universitet og Roskilde Universitet. Andre sprog end engelsk
Resumé PDF -
Sprogforum. Tidsskrift for sprog- og kulturpædagogik Årg. 22 Nr. 62 (2016): Sprog, kultur og viden - Forord
Forord
Resumé PDF -
Sprogforum. Tidsskrift for sprog- og kulturpædagogik Årg. 25 Nr. 68 (2019): Læringsrum - Forord
Forord
Resumé PDF