Fagportalerne i engelsk og tysk – digitale muligheder for autentiske sprog- og kulturmøder?
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v27i72.132034References
Breen, M.P. (1985). Authenticity in the language classroom. Applied Linguistics, 6, 60-70.
Daryai-Hansen, P. (2020). Tyskelevers og tyskstuderendes kognition – udfoldet opsummering af undersøgelsens resultater. Rapport. Et projekt støttet af NCFF.
Kristensen, B.S. (2018). Analyse af et innovativt marked for digitale læremidler. København: Operate A/S
Liddicoat, A.J. & Scarino, A. (2013). Intercultural Language Teaching and Learning. Hoboken: Wiley-Blackwell.
Lis, R. (2020). Authentische Texte im Fremdsprachenunterricht – Schulung des intensiven Lesens. Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu Katedra Neofilologii (Zakład Germanistyki). Lokaliseret d. 1. august 2020 på 12lo.pl/wp-content/uploads/2019/03/Authentische-Texte-im-Fremdsprachenunterricht-Radoslaw-Lis.pdf.
Mac, A. (2011). Ein Einsatz von authentischem Quellenmaterial im Fremdsprachenunterricht am Beispiel von Fernsehnachrichten, Glottodidactica, 37. Poznan: Adam Mickiewicz University Press.
Risager, K. & Svarstad, L.K. (2020). Verdensborgeren og den interkulturelle læring. Frederiksberg: Samfundslitteratur.
Slåttvik, A.B, Daugaard, L.M. & Jakobsen, A.S. (2020). Kvalitetsudvikling, brobygning og videreudvikling – en behovsundersøgelse i faget engelsk på tværs uddannelsessystemet. Rapport. Et projekt støttet af NCFF.
Verstraete-Hansen, L. & Kanareva-Dimitrovska, A. (2020). Rapport: Kvalitetsudvikling og efteruddannelse i et brobygningsperspektiv. En behovsanalyse i faget fransk. Rapport. Et projekt støttet af NCFF.
Fagportaler:
Gyldendal: fagportaler.gyldendal.dk.
Alinea: alinea.dk/portal-oversigt.
Clio: clio.me/dk.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.