Skriveridentitet og skrivepraktikker i elevperspektiv
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v23i65.112853Abstract
Gymnasieelevers skrivekompetencer er gjort til et indsatsområde i den nye gymnasiereform som træder i kraft sommeren 2017. (...)
Downloads
Published
2017-12-01
How to Cite
Jakobsen, K. S. (2017). Skriveridentitet og skrivepraktikker i elevperspektiv. Sprogforum, 23(65), 34–41. https://doi.org/10.7146/spr.v23i65.112853
Issue
Section
Articles
License
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.