Skriveridentitet og skrivepraktikker i elevperspektiv
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v23i65.112853Resumé
Gymnasieelevers skrivekompetencer er gjort til et indsatsområde i den nye gymnasiereform som træder i kraft sommeren 2017. (...)
Downloads
Publiceret
2017-12-01
Citation/Eksport
Jakobsen, K. S. (2017). Skriveridentitet og skrivepraktikker i elevperspektiv. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 23(65), 34–41. https://doi.org/10.7146/spr.v23i65.112853
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.