Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Skriv i Sprogforum
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Trykt udgave
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 21 Nr. 61 (2015): Læringsmål
Årg. 21 Nr. 61 (2015): Læringsmål
Publiceret:
2015-10-01
Kolofon
Kolofon
1
PDF
Forord
Forord
Bergthora Kristjansdottir
6
PDF
Kronikken
Benspænd for fremmedsprog
Bodil Due
5
PDF
Artikler
Forenkling af de faglige mål – hvorfor og hvordan?
Lilian Rohde, Birgit Henriksen
10
PDF
Folkeskolens sprogfag: Forenklede Fælles Mål
Dorte Sandahl, Lene Laursen
6
PDF
Stenet vej til ambitiøse mål for faget Modersmålsundervisning
Bergthora Kristjansdottir
8
PDF
Dansk som andetsprog niveau A på HF
Bedriye Sener
6
PDF
Læringsmål mellem kompetence og dannelse – udfordringer for sprogfagene i gymnasiet
Dorte Fristrup
7
PDF
Chunks – en vej til kommunikativ kompetence i tyskundervisningen
Jette von Holst-Pedersen
6
PDF
Lærerperspektiver på faglig målsætning i dansk og engelsk
Kristine Kabel, Lone Svarstad
7
PDF
Subjektive mål som drivkraft for sprog og læring
Elina Maslo
9
PDF
Elevernes læring Lærernes ansvar: Udvikling af elevautonomi
Leni Dam
9
PDF
Effekten af målrettet undervisning i fransk
Stephanie Kim Löbl
8
PDF
Temanyt og andet nyt
Godt Nyt
3
PDF
Andet Godt Nyt
1
PDF
Nyeste nummer
Sprog
Dansk
English