Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Write in Sprogforum
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Trykt udgave
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 21 No. 61 (2015): Læringsmål
Vol. 21 No. 61 (2015): Læringsmål
Published:
2015-10-01
Kolofon
Kolofon
1
PDF (Dansk)
Editorial
Forord
Bergthora Kristjansdottir
6
PDF (Dansk)
Kronikken
Benspænd for fremmedsprog
Bodil Due
5
PDF (Dansk)
Articles
Forenkling af de faglige mål – hvorfor og hvordan?
Lilian Rohde, Birgit Henriksen
10
PDF (Dansk)
Folkeskolens sprogfag: Forenklede Fælles Mål
Dorte Sandahl, Lene Laursen
6
PDF (Dansk)
Stenet vej til ambitiøse mål for faget Modersmålsundervisning
Bergthora Kristjansdottir
8
PDF (Dansk)
Dansk som andetsprog niveau A på HF
Bedriye Sener
6
PDF (Dansk)
Læringsmål mellem kompetence og dannelse – udfordringer for sprogfagene i gymnasiet
Dorte Fristrup
7
PDF (Dansk)
Chunks – en vej til kommunikativ kompetence i tyskundervisningen
Jette von Holst-Pedersen
6
PDF (Dansk)
Lærerperspektiver på faglig målsætning i dansk og engelsk
Kristine Kabel, Lone Svarstad
7
PDF (Dansk)
Subjektive mål som drivkraft for sprog og læring
Elina Maslo
9
PDF (Dansk)
Elevernes læring Lærernes ansvar: Udvikling af elevautonomi
Leni Dam
9
PDF (Dansk)
Effekten af målrettet undervisning i fransk
Stephanie Kim Löbl
8
PDF (Dansk)
News
Godt Nyt
3
PDF (Dansk)
Andet Godt Nyt
1
PDF (Dansk)
Language
Dansk
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission
Current Issue