Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Sprogforum. Journal of Language and Culture Pedagogy
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Write in Sprogforum
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Trykt udgave
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 21 No. 61 (2015): Læringsmål

Vol. 21 No. 61 (2015): Læringsmål

					View Vol. 21 No. 61 (2015): Læringsmål
Published: 2015-10-01

Kolofon

  • Kolofon

    1
    • PDF (Dansk)

Editorial

  • Forord

    Bergthora Kristjansdottir
    6
    • PDF (Dansk)

Kronikken

  • Benspænd for fremmedsprog

    Bodil Due
    5
    • PDF (Dansk)

Articles

  • Forenkling af de faglige mål – hvorfor og hvordan?

    Lilian Rohde, Birgit Henriksen
    10
    • PDF (Dansk)
  • Folkeskolens sprogfag: Forenklede Fælles Mål

    Dorte Sandahl, Lene Laursen
    6
    • PDF (Dansk)
  • Stenet vej til ambitiøse mål for faget Modersmålsundervisning

    Bergthora Kristjansdottir
    8
    • PDF (Dansk)
  • Dansk som andetsprog niveau A på HF

    Bedriye Sener
    6
    • PDF (Dansk)
  • Læringsmål mellem kompetence og dannelse – udfordringer for sprogfagene i gymnasiet

    Dorte Fristrup
    7
    • PDF (Dansk)
  • Chunks – en vej til kommunikativ kompetence i tyskundervisningen

    Jette von Holst-Pedersen
    6
    • PDF (Dansk)
  • Lærerperspektiver på faglig målsætning i dansk og engelsk

    Kristine Kabel, Lone Svarstad
    7
    • PDF (Dansk)
  • Subjektive mål som drivkraft for sprog og læring

    Elina Maslo
    9
    • PDF (Dansk)
  • Elevernes læring Lærernes ansvar: Udvikling af elevautonomi

    Leni Dam
    9
    • PDF (Dansk)
  • Effekten af målrettet undervisning i fransk

    Stephanie Kim Löbl
    8
    • PDF (Dansk)

News

  • Godt Nyt

    3
    • PDF (Dansk)
  • Andet Godt Nyt

    1
    • PDF (Dansk)

Language

  • Dansk
  • English

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Make a Submission

Make a Submission

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Sprogforum. Tidsskrift for sprog- og kulturpædagogik

ISSN 0909-9328 (Print)
ISSN 1399-8617 (Online)

Accessibility statement (in Danish)

Hostet af The Royal Danish Library

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.