Læringsmål mellem kompetence og dannelse – udfordringer for sprogfagene i gymnasiet
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v21i61.26014Resumé
Gymnasiereformen i 2005 markerede et endeligt brud med pensumtænkningen til fordel [...]Downloads
Publiceret
2015-10-01
Citation/Eksport
Fristrup, D. (2015). Læringsmål mellem kompetence og dannelse – udfordringer for sprogfagene i gymnasiet. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 21(61), 7. https://doi.org/10.7146/spr.v21i61.26014
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Deles mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.