Læringsmål mellem kompetence og dannelse – udfordringer for sprogfagene i gymnasiet
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v21i61.26014Resumé
Gymnasiereformen i 2005 markerede et endeligt brud med pensumtænkningen til fordel [...]Downloads
Publiceret
2015-10-01
Citation/Eksport
Fristrup, D. (2015). Læringsmål mellem kompetence og dannelse – udfordringer for sprogfagene i gymnasiet. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 21(61), 7. https://doi.org/10.7146/spr.v21i61.26014
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.