Effekten af målrettet undervisning i fransk
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v21i61.26019Resumé
I undersøgelsen »Franskstuderendes tilegnelse af futurum ogaspekt« (Löbl 2014) undersøger jeg danske [...]
Downloads
Publiceret
2015-10-01
Citation/Eksport
Löbl, S. K. (2015). Effekten af målrettet undervisning i fransk. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 21(61), 8. https://doi.org/10.7146/spr.v21i61.26019
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.