Flere elever i tale via taskbaseret sprogundervisning
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v29i77.142114Referencer
Andersen, L.K. (2020). Mundtlighed i fremmedsprogsundervisningen. Pædagogisk Indblik 05, 4-31.
Ellis, R. (2003). Task-based language learning and teaching. Oxford: Oxford University Press.
Ellis, R. (2009). Task-based language teaching: sorting out the misunderstandings. International Journal of Applied Linguistics, 19 (3), 221-246.
Ellis, R., Skehan, P., Li, S. m.fl. (2019). Task-based language teaching: Theory and practice. Cambridge: Cambridge University Press.
Kemmis, S., Wilkinson, J., Edwards-Groves, C. m.fl. (2014). Changing practices, changing education. Singapore: Springer Singapore.
Pedersen, M.S. (2019). Taskbaseret Kommunikativ sprogundervisning. I: Gregersen, A.S. (red.), Sprogfag i forandring. Pædagogik og praksis (s. 227-247). Frederiksberg: Samfundslitteratur.
Willis, J. (1996). A framework for taskbased learning. London. Longman.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.