Børns semiotiske erfaringer i relation til Minecraft
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v23i65.112854Resumé
I denne artikel lægger vi op til, at det er interessant for lærere i grund- skolen at vide noget om, hvilke semiotiske erfaringer på dansk og en- gelsk børn får gennem deres spilaktiviteter på sociale medier. (...)
Downloads
Publiceret
2017-12-01
Citation/Eksport
Kabel, K., Svarstad, L. K., & Hanghøj, T. (2017). Børns semiotiske erfaringer i relation til Minecraft. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 23(65), 42–48. https://doi.org/10.7146/spr.v23i65.112854
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.