Citation/Eksport
Nielsen, K., & Nielsen, B. (2022). Delphi-studiet er en gave – nu gælder det om at bruge gaven fornuftigt. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 22(3). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/133872
Resumé
Kommentar til Lars Brian Krogh, Jens Dolin & Morten Rask Petersen:”De vigtigste udfordringer i det danske naturfagsdidaktiske felt”, MONA, 2022(2).
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Jens Dolin, Sebastian Horst, Keld Nielsen, Hvad er kvalitet i matematik- og naturfagsundervisning? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2015)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Engineering – en uddybende kommentar til en kommentar fra Kolmos og Grunwald , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2017)
- Keld Nielsen, Sebastian Horst, Ny Nordisk Skole - hvad med naturfagene? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2012)
- Line Have Musaues, Jonas Ørbæk Hansen, Keld Nielsen, Computational thinking i matematik, naturfag og samfundsfag , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2023)
- Ole Goldbech, Keld Nielsen, Udsigt til bedre læreruddannelse - Erfaringer fra to udviklingsprojekter , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2015)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, Teknologifilosofi, modus-2 viden og et forsømmeligt ministerium , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2021)
- Keld Nielsen, MONA i Middelfart – konference om flere og bedre naturfagslærere , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2010)