Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift


Tidsskriftets hjemmesidebillede

Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift (Danish Journal of Teaching and Learning in Higher Education) er publiceringskanal for universitetspædagogisk forskning og udvikling.

Formålet med Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift er at bidrage til udvikling af og debat om universitetsundervisning, -pædagogik og studiekvalitet gennem publikation af forsknings- og formidlingsartikler inden for området.

Vi udgiver artikler baseret på empiri, teorier, begreber, metoder og erfaringer af relevans for universitetspædagogik bredt, dvs. i forhold til bachelor-, kandidat-, master- og ph.d.-uddannelser, åbne uddannelser, forskningstilknyttede professionshøjskoleuddannelser samt universiteternes efteruddannelser.

Ønsker du at bidrage med en artikel eller oprette dig som bruger på DUT, kan du følge disse vejledninger (PDF åbner i ny fane): Oprettelse af bruger og Upload et nyt manuskript.

 

Læs DUT 23 her

Meddelelser

 
Der er ikke publiceret nogen meddelelser.
 
Flere meddelelser...

Årg. 12, Nr. 23 (2017): Nye perspektiver på evalueringsformer i universitetspædagogik

Indholdsfortegnelse

Videnskabelig artikel

Ole Eggers Bjælde, Tove Hedegaard Jørgensen, Annika Büchert Lindberg
PDF
1-19
Frederik Voetmann Christiansen, Sebastian Haag
PDF
20-36
Lars Holm, Nana Clemensen
PDF
37-51
Hanne Nexø Jensen
PDF
52-70
Helle Merete Nordentoft, Mads Emil Guldmann Jensen
PDF
71-86

Anmeldelser

Anmeldelse af: Eksamensrevolusjonen. Råd og tips om eksamen og alternative vurderingsformer
Ole Eggers Bjælde, Annika Büchert Lindberg
PDF
87-88
Anmelselse af: Om at skrive på Universiteterne
Mirjam Godskesen
PDF
89-91
Anmeldelse af: Undervis med slides
Ole Lauridsen
PDF
92-94
Anmeldelse - Den gode opgave: Håndbog i opgaveskrivning på videregående uddannelser
Jakob Matthiesen
PDF
95-97

Kolofon

Kolofon
 
PDF
100

Fuldt nummer

 
PDF
100
Denne webside bruger cookies til at lave statistik over trafikken på siden. Ved at klikke videre accepterer du brugen af cookies.
OK