Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 18 Nr. 35 (2023): Underviseres kompetenceudvikling - roller, nødvendige kompetencer og understøttende processer
Årg. 18 Nr. 35 (2023): Underviseres kompetenceudvikling - roller, nødvendige kompetencer og understøttende processer
Publiceret:
2024-01-26
Hele nummeret
PDF
Leder
Nye tider i DUT
Lotte Dyhrberg O'Neill
PDF
Faglig artikel
Fra Forskningsbaseret Uddannelse til Forsknings-Undervisnings-Integration – i modeller og praksis
Hanne Nexø Jensen, Tine Damsholt
PDF
Professional collaboration in higher education to support academic writing: Benefits and challenges
A model for supporting academic writing
Therese Lind, Anna Stålberg
PDF
Se forståelser og misforståelser hos studerende undervejs i undervisningen med Classroom Shared Drawing
Henrik Skov Midtiby, Nicolas Marinos
PDF
Fra tjekliste for studerende til viden og refleksion hos underviseren – om videnspotentialet i udviklingsprojekter
Stine Thestrup Hansen, Rie Troelsen
PDF
Videnskabelig artikel
Organisatorisk rammesætning af kompetenceudvikling for undervisere på videregående uddannelse
Henriette Skjærbæk Duch, Birgitte Lund Nielsen
PDF
DUT Guide
DUT Guide: Uddannelsesudvikling
Jens Laurs Brøndum Kærsgaard
PDF
DUT Guide: Learning Design as an educational development methodology
Mikkel Godsk
PDF
Anmeldelser
Universitetspædagogik i oversigt: Begreber og metoder
Annika Büchert Lindberg
PDF
Den faciliterende underviser
Ulla Bergen
PDF
Kolofon
Kolofon
PDF
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English