Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Call for papers til DUT 36
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 18 Nr. 35 (2023): Underviseres kompetenceudvikling - roller, nødvendige kompetencer og understøttende processer
Årg. 18 Nr. 35 (2023): Underviseres kompetenceudvikling - roller, nødvendige kompetencer og understøttende processer
Publiceret:
2023-11-07
Hele nummeret
PDF
Leder
Nye tider i DUT
Lotte Dyhrberg O'Neill
PDF
Faglig artikel
Fra Forskningsbaseret Uddannelse til Forsknings-Undervisnings-Integration – i modeller og praksis
Hanne Nexø Jensen, Tine Damsholt
PDF
Professional collaboration in higher education to support academic writing: Benefits and challenges
A model for supporting academic writing
Therese Lind, Anna Stålberg
PDF
Se forståelser og misforståelser hos studerende undervejs i undervisningen med Classroom Shared Drawing
Henrik Skov Midtiby, Nicolas Marinos
PDF
Fra tjekliste for studerende til viden og refleksion hos underviseren – om videnspotentialet i udviklingsprojekter
Stine Thestrup Hansen, Rie Troelsen
PDF
Videnskabelig artikel
Organisatorisk rammesætning af kompetenceudvikling for undervisere på videregående uddannelse
Henriette Skjærbæk Duch, Birgitte Lund Nielsen
PDF
DUT Guide
DUT Guide: Uddannelsesudvikling
Jens Laurs Brøndum Kærsgaard
PDF
DUT Guide: Learning Design as an educational development methodology
Mikkel Godsk
PDF
Anmeldelser
Universitetspædagogik i oversigt: Begreber og metoder
Annika Büchert Lindberg
PDF
Den faciliterende underviser
Ulla Bergen
PDF
Kolofon
Kolofon
PDF
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English