Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Indsendelser
    • Registrér
    • Retningslinjer for forfattere
  • Fagfællebedømmelse
    • Retningslinjer for fagfællebedømmere
    • Tak til bedømmere
  • LLN
  • Hjælp til tidsskriftssystemet
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 10 Nr. 2 (2025): Sommernummeret

Årg. 10 Nr. 2 (2025): Sommernummeret

					Se Årg. 10 Nr. 2 (2025): Sommernummeret
Publiceret: 26-08-2025

Hele nummeret

  • pdf

Forord

  • Forord sommernummer 2025

    Stefan Ting Graf; Preben Olund Kirkegaard
    • pdf

Artikler uden for tema

  • Lærerstuderendes meningsskabende processer i deres praktikopgaver – når studerende forbinder teori og praksis

    Uffe Ladegaard, Pernille Damm Mønsted Pjedsted
    24
    • pdf
  • ”Vi taler jo ikke så meget med eleverne, men til eleverne” Lærerstuderendes anvendelse af videoanalyse til arbejdet med fagsprog

    Nadine Malich-Bohlig, Eva Dam-Christensen, Hildegunn Juulsgaard Johannesen, Lars Petersen
    25
    • pdf
  • Praksisapproksimation i læreruddannelsen Øvelse i skole-hjem-samarbejde for lærerstuderende og situeret kollegial videndeling for læreruddannere

    Birgitte Lund Nielsen, Birte Debel Hansen
    21
    • pdf
  • Legemedier – et begreb om læremidler i arbejdet med legende tilgange til undervisning

    Agnes Lausen, Helle Marie Skovbjerg
    20
    • pdf
  • Læreren i centrifugen – analyser af lærer-elev-interaktioner ud fra et økologisk perspektiv

    Jonas Munck Olesen, Anna-Vera Meidell Sigsgaard
    22
    • pdf
  • Når musikken kommer på besøg – æstetisk-visuelle metoder i forskning om børns møder med skolekoncerter

    Henriette Blomgren
    20
    • pdf

Indsend

Indsend

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Studier i læreruddannelse og -profession

ISSN 2445-8538

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.