Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Indsendelser
Registrér
Retningslinjer for forfattere
Fagfællebedømmelse
Retningslinjer for fagfællebedømmere
Tak til bedømmere
LLN
Hjælp til tidsskriftssystemet
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 10 Nr. 2 (2025): Sommernummeret
Årg. 10 Nr. 2 (2025): Sommernummeret
Publiceret:
26-08-2025
Hele nummeret
pdf
Forord
Forord sommernummer 2025
Stefan Ting Graf; Preben Olund Kirkegaard
pdf
Artikler uden for tema
Lærerstuderendes meningsskabende processer i deres praktikopgaver
– når studerende forbinder teori og praksis
Uffe Ladegaard, Pernille Damm Mønsted Pjedsted
24
pdf
”Vi taler jo ikke så meget med eleverne, men til eleverne”
Lærerstuderendes anvendelse af videoanalyse til arbejdet med fagsprog
Nadine Malich-Bohlig, Eva Dam-Christensen, Hildegunn Juulsgaard Johannesen, Lars Petersen
25
pdf
Praksisapproksimation i læreruddannelsen
Øvelse i skole-hjem-samarbejde for lærerstuderende og situeret kollegial videndeling for læreruddannere
Birgitte Lund Nielsen, Birte Debel Hansen
21
pdf
Legemedier
– et begreb om læremidler i arbejdet med legende tilgange til undervisning
Agnes Lausen, Helle Marie Skovbjerg
20
pdf
Læreren i centrifugen
– analyser af lærer-elev-interaktioner ud fra et økologisk perspektiv
Jonas Munck Olesen, Anna-Vera Meidell Sigsgaard
22
pdf
Når musikken kommer på besøg
– æstetisk-visuelle metoder i forskning om børns møder med skolekoncerter
Henriette Blomgren
20
pdf
Indsend
Indsend
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Nyeste nummer