Bokanmälan: Læringsvanskeligheder i matematik – hvordan kan de forstås og afhjælpes?
DOI:
https://doi.org/10.7146/nomad.v22i4.148925Abstract
Niss, M. & Jankvist, U. T. (red.) (2017). Læringsvanskeligheder i matematik – hvordan kan de forstås og afhjælpes? Fredriksberg: Frydenlund. (160 s)
References
Jankvist, U. T. & Niss, M. (2015). A framework for designing a research-based "maths counsellor" teacher programme. Educational Studies in Mathematics, 90 (3), 259-284. https://doi.org/10.1007/s10649-015-9629-8
Niss, M. & Højgaard-Jensen, T. (red.) (2002). Kompetence og matematiklæring. Idéer og inspiration till udvikling af matematikundervisning i Danmark (Uddannelsesstyrelsens temahäfte nr 18). Köpenhamn: Undervisningsministeriet.
Downloads
Published
2017-12-01
How to Cite
Grevholm, B. (2017). Bokanmälan: Læringsvanskeligheder i matematik – hvordan kan de forstås og afhjælpes?. NOMAD Nordic Studies in Mathematics Education, 22(4), 166–169. https://doi.org/10.7146/nomad.v22i4.148925
Issue
Section
Miscellaneous
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.