Anmeldelser af 3 bøger
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v14i42.114640Abstract
Karen Risager, 2007. Language and Culture Pedagogy: From a National to a Transnational Paradigm. Clevedon: Multilingual Matters. 270 sider.
Celia Roberts et al. (2001), Language Learners as Ethnographers, Clevedon: Multilingual Matters. 266 sider.
Karen Lund, Ellen Bertelsen og Marianne Søgaard Sørensen (2006): Muligheder og barrierer – en undersøgelse af overgangen mellem sprogcentre og erhvervsrettede uddannelser. Ministeriet for Flygtninge, Indvandrere og Integration. 253 s.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.