At lære med de digitale ressourcer i gymnasiets sprogfag
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v27i72.132038Referencer
Jonassen, D.H. (1995). Computers as cognitive tools: Learning with technology, not from technology. Journal of Computing in Higher Education, 6(2), 40.
Lai, M. (2018). Efteruddannnelsesmateriale til udvikling af læsekompetencen i kinesisk på gymnasiet ved brug af it og digitale ressourcer (s. 1-84). Styrelsen for Undervisning og Kvalitet.
Marek, M.W. & Wu, P.H.N. (2020). Digital learning curriculum design: Outcomes and affordances. I: Daniela, L. (red.), Pedagogies of Digital Learning in Higher Education (s. 163-182). New York: Routledge.
Shute, V. J., Sun, C. & Asbell-Clarke, J. (2017). Demystifying computational thinking. Educational Research Review, 22, 142-158.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.