Andet nyt
Udvalgte nye bøger på AU Library, Emdrup (Det Kgl. Bibliotek).
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v25i69.128682Referencer
Bationo, J. (2017). Didactique de la littérature en classe d’allemand au Burkina Faso: Bilan et perspectives de recherche. Frankfurt am Main: Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften.
Bjørke, C., Dypedahl, M. & Haukås, Å. (2018). Fremmedspråksdidaktikk (2. udg.). Oslo: Cappelen Damm Akademisk.
Budal, I.B., Theil, R., Thorvaldsen, B.Ø. & Tonne, I. (2018). Språk i skolen: Grammatikk, retorikk, didaktikk (2. udg.). Bergen: Fagbokforlaget.
Caddéo, S. & Jamet, M. (2013). L’intercompréhension, une autre approche pour l’enseignement des langues. Paris: Hachette français langue étrangére.
Canepari, L. (2018). Italian pronunciation & accents: Geo-social applications of the natural phonetics & tonetics method. München: Lincom Europa.
Carrai, D. (2014). Fremmedspråk på ungdomstrinnet: En analyse av motivasjon og andre faktorer involvert i elevenes fagvalg og tilfredshet med faget. Oslo: Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo.
Caspari, D. (red.) (2016). Forschungsmethoden in der Fremdsprachendidaktik: Ein Handbuch. Tübingen: Narr Francke Attempto Verlag.
Cohen, A.D. (2018). Learning pragmatics from native and nonnative language teachers. Bristol: Multilingual Matters.
Dam-Jensen, H. & Dam, L. (2019). Spansk universitetsgrammatik: Former og kontekst. Århus: Aarhus Universitetsforlag.
Dumarest, D. & Morsel, M. (2017). Les mots: Origine, formation, sens. Fontaine: Presses universitaires de Grenoble.
Gujord, A.H. & Randen, G.T. (2018). Norsk som andrespråk: Perspektiver på læring og utvikling. Oslo: Cappelen Damm akademisk.
Jensen, T.W. (2018). Det danske universitetsspeciale: Topografi, tekster og tendenser. Århus: Aarhus Universitetsforlag.
Kourtis-Kazoullis, V., Aravossitas, T., Skourtou, E. & Trifonas, P.P. (2019). Interdisciplinary research approaches to multilingual education. London: Routledge, Taylor & Francis Group.
Lugea, J.Z.R. & McIntyre, D. (2017). World building in Spanish and English spoken narratives. London: Bloomsbury USA Academic.
McLelland, N. & Smith, R. (2018). The history of language learning and teaching. London: Legenda.
Nassri, L. (2018). “Os” og “dem”: Et studie af de dominerende offentlige diskursers påvirkning på nutidige københavnske unges situationelle konstruktion og forhandling af identitet. København: Københavns Universitet, Humanistisk Fakultet.
Paulsrud, B., Rosén, J., Straszer, B. & Wedin, Å. (2017). New perspectives on translanguaging and education. Bristol: Multilingual Matters.
Robert-Tissot, A. (2018). Grammaire du SMS. Saint-Denis: Presses Universitaires de Vincennes.
Suzuki, E., Potolia, A., Cambrone-Lasnes, S., Carré, N., Kim, J., Ouvrard, L. & Spaëth, V. (2018). Penser la didactique du plurilinguisme et ses mutations: Idéologies, politiques, dispositifs. Paris: Presses universitaires de Rennes.
Weth, C. & Juffermans, K. (2018). Tyranny of writing: Ideologies of the written word. London: Bloomsbury Academic.
Yderligere filer
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.