Andet nyt

Udvalgte nye bøger på AU Library, Emdrup (Det Kgl. Bibliotek).

Forfattere

  • Sprogpædagogisk Informationscenter AU Library, Emdrup (Det Kgl. Bibliotek)

DOI:

https://doi.org/10.7146/spr.v25i69.128682

Referencer

Bationo, J. (2017). Didactique de la littérature en classe d’allemand au Burkina Faso: Bilan et perspectives de recherche. Frankfurt am Main: Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften.

Bjørke, C., Dypedahl, M. & Haukås, Å. (2018). Fremmedspråksdidaktikk (2. udg.). Oslo: Cappelen Damm Akademisk.

Budal, I.B., Theil, R., Thorvaldsen, B.Ø. & Tonne, I. (2018). Språk i skolen: Grammatikk, retorikk, didaktikk (2. udg.). Bergen: Fagbokforlaget.

Caddéo, S. & Jamet, M. (2013). L’intercompréhension, une autre approche pour l’enseignement des langues. Paris: Hachette français langue étrangére.

Canepari, L. (2018). Italian pronunciation & accents: Geo-social applications of the natural phonetics & tonetics method. München: Lincom Europa.

Carrai, D. (2014). Fremmedspråk på ungdomstrinnet: En analyse av motivasjon og andre faktorer involvert i elevenes fagvalg og tilfredshet med faget. Oslo: Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo.

Caspari, D. (red.) (2016). Forschungsmethoden in der Fremdsprachendidaktik: Ein Handbuch. Tübingen: Narr Francke Attempto Verlag.

Cohen, A.D. (2018). Learning pragmatics from native and nonnative language teachers. Bristol: Multilingual Matters.

Dam-Jensen, H. & Dam, L. (2019). Spansk universitetsgrammatik: Former og kontekst. Århus: Aarhus Universitetsforlag.

Dumarest, D. & Morsel, M. (2017). Les mots: Origine, formation, sens. Fontaine: Presses universitaires de Grenoble.

Gujord, A.H. & Randen, G.T. (2018). Norsk som andrespråk: Perspektiver på læring og utvikling. Oslo: Cappelen Damm akademisk.

Jensen, T.W. (2018). Det danske universitetsspeciale: Topografi, tekster og tendenser. Århus: Aarhus Universitetsforlag.

Kourtis-Kazoullis, V., Aravossitas, T., Skourtou, E. & Trifonas, P.P. (2019). Interdisciplinary research approaches to multilingual education. London: Routledge, Taylor & Francis Group.

Lugea, J.Z.R. & McIntyre, D. (2017). World building in Spanish and English spoken narratives. London: Bloomsbury USA Academic.

McLelland, N. & Smith, R. (2018). The history of language learning and teaching. London: Legenda.

Nassri, L. (2018). “Os” og “dem”: Et studie af de dominerende offentlige diskursers påvirkning på nutidige københavnske unges situationelle konstruktion og forhandling af identitet. København: Københavns Universitet, Humanistisk Fakultet.

Paulsrud, B., Rosén, J., Straszer, B. & Wedin, Å. (2017). New perspectives on translanguaging and education. Bristol: Multilingual Matters.

Robert-Tissot, A. (2018). Grammaire du SMS. Saint-Denis: Presses Universitaires de Vincennes.

Suzuki, E., Potolia, A., Cambrone-Lasnes, S., Carré, N., Kim, J., Ouvrard, L. & Spaëth, V. (2018). Penser la didactique du plurilinguisme et ses mutations: Idéologies, politiques, dispositifs. Paris: Presses universitaires de Rennes.

Weth, C. & Juffermans, K. (2018). Tyranny of writing: Ideologies of the written word. London: Bloomsbury Academic.

Yderligere filer

Publiceret

2019-11-01

Citation/Eksport

Informationscenter, S. (2019). Andet nyt: Udvalgte nye bøger på AU Library, Emdrup (Det Kgl. Bibliotek). Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 25(69), 83–84. https://doi.org/10.7146/spr.v25i69.128682

Nummer

Sektion

Temanyt og andet nyt