Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Studier i Pædagogisk Filosofi
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Pædagogisk Filosofisk Forening
  • Monografiserie
  • Print-On-Demand
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 2 No. 1 (2013): Rousseau

Vol. 2 No. 1 (2013): Rousseau

Published: 2013-09-24

Temaartikler

  • Rousseau i våre hjerter

    Lars Løvlie
    1-20
    • PDF (Dansk)
  • Negativ opdragelse og negation af opdragelse. Émiles aktualitet i forhold til en kritisk teori om pædagogik

    Andreas Gruschka
    21-33
    • PDF (Dansk)
  • Rousseau vivant: en aktualisering af Émile med fokus på det lidenskabelige fænomenfelt

    Ulla Thøgersen
    34-43
    • PDF (Dansk)
  • Rousseaus Émile: En tidlös provokation

    Lili-Ann Wolff
    44-69
    • PDF (Dansk)
  • Rousseau i 2012: De-konstrueret og re-konstrueret

    Thyge Tegtmejer
    70-84
    • PDF (Dansk)

Anmeldelser

  • Gert J.J. Biesta, God uddannelse i målingens tidsalder – etik, politik, demokrati

    Thomas Aastrup Rømer
    86-87
    • PDF (Dansk)
  • Ove Kaj Pedersen, Konkurrencestaten

    Johannes Adamsen
    88-90
    • PDF (Dansk)
  • Andreas Gruschka, Verstehen lehren. Ein Plädoyer für guten Unterricht

    Kjeld Sten Iversen
    91-92
    • PDF (Dansk)
  • Thomas Aastrup Rømer, Lene Tanggaard & Svend Brinkmann (red.), Uren pædagogik

    Jørgen Gleerup
    93-94
    • PDF (Dansk)
  • Inan Ilhan, The Philosophy of Curiosity

    Zeynep Üsüdür
    95-96
    • PDF (Dansk)
  • Ole Thyssen, Det filosofiske blik

    Ulrik Crone
    97
    • PDF (Dansk)
  • Oscar Brenifier, Filosofi med børn i skolen og Ann S. Pihlgren, Sokratiske samtaler i undervisningen

    Dorete Søndergaard Kallesøe
    98-99
    • PDF (Dansk)

Alle artikler

  • Alle artikler

    1-99
    • PDF (Dansk)

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • Dansk
  • English

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Studier i Pædagogisk Filosofi

ISSN 2244-9140

The journal is no longer publishing new issues. It changed name to Speki. Nordic Philosophy of Education Review.

Accessibility statement (in Danish)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.