Årg. 2, Nr. 1 (2013)

Rousseau

Indholdsfortegnelse

Temaartikler

Lars Løvlie
PDF
1-20
Andreas Gruschka
PDF
21-33
Ulla Thøgersen
PDF
34-43
Lili-Ann Wolff
PDF
44-69
Thyge Tegtmejer
PDF
70-84

Anmeldelser

Gert J.J. Biesta, God uddannelse i målingens tidsalder – etik, politik, demokrati
Thomas Aastrup Rømer
PDF
86-87
Ove Kaj Pedersen, Konkurrencestaten
Johannes Adamsen
PDF
88-90
Andreas Gruschka, Verstehen lehren. Ein Plädoyer für guten Unterricht
Kjeld Sten Iversen
PDF
91-92
Thomas Aastrup Rømer, Lene Tanggaard & Svend Brinkmann (red.), Uren pædagogik
Jørgen Gleerup
PDF
93-94
Inan Ilhan, The Philosophy of Curiosity
Zeynep Üsüdür
PDF
95-96
Ole Thyssen, Det filosofiske blik
Ulrik Crone
PDF
97
Oscar Brenifier, Filosofi med børn i skolen og Ann S. Pihlgren, Sokratiske samtaler i undervisningen
Dorete Søndergaard Kallesøe
PDF
98-99

Alle artikler

Alle artikler
 
PDF
1-99
Denne webside bruger cookies til at lave statistik over trafikken på siden. Ved at klikke videre accepterer du brugen af cookies.
OK