Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Studier i Pædagogisk Filosofi
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Pædagogisk Filosofisk Forening
  • Monografiserie
  • Print-On-Demand
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 2 Nr. 1 (2013): Rousseau

Årg. 2 Nr. 1 (2013): Rousseau

Publiceret: 2013-09-24

Temaartikler

  • Rousseau i våre hjerter

    Lars Løvlie
    1-20
    • PDF
  • Negativ opdragelse og negation af opdragelse. Émiles aktualitet i forhold til en kritisk teori om pædagogik

    Andreas Gruschka
    21-33
    • PDF
  • Rousseau vivant: en aktualisering af Émile med fokus på det lidenskabelige fænomenfelt

    Ulla Thøgersen
    34-43
    • PDF
  • Rousseaus Émile: En tidlös provokation

    Lili-Ann Wolff
    44-69
    • PDF
  • Rousseau i 2012: De-konstrueret og re-konstrueret

    Thyge Tegtmejer
    70-84
    • PDF

Anmeldelser

  • Gert J.J. Biesta, God uddannelse i målingens tidsalder – etik, politik, demokrati

    Thomas Aastrup Rømer
    86-87
    • PDF
  • Ove Kaj Pedersen, Konkurrencestaten

    Johannes Adamsen
    88-90
    • PDF
  • Andreas Gruschka, Verstehen lehren. Ein Plädoyer für guten Unterricht

    Kjeld Sten Iversen
    91-92
    • PDF
  • Thomas Aastrup Rømer, Lene Tanggaard & Svend Brinkmann (red.), Uren pædagogik

    Jørgen Gleerup
    93-94
    • PDF
  • Inan Ilhan, The Philosophy of Curiosity

    Zeynep Üsüdür
    95-96
    • PDF
  • Ole Thyssen, Det filosofiske blik

    Ulrik Crone
    97
    • PDF
  • Oscar Brenifier, Filosofi med børn i skolen og Ann S. Pihlgren, Sokratiske samtaler i undervisningen

    Dorete Søndergaard Kallesøe
    98-99
    • PDF

Alle artikler

  • Alle artikler

    1-99
    • PDF

Indsend

Indsend

Sprog

  • Dansk
  • English

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Studier i Pædagogisk Filosofi

ISSN 2244-9140

Tidsskriftet udkommer ikke længere på denne side. Det har skiftet navn til Speki. Nordic Philosophy of Education Review.

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.