Citation/Eksport
Bruun, J., & Jacobsen, L. B. (2014). Aktivér dine elever, find selv på feedback. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (3). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36273
Resumé
Anmeldelse af Mathias Egholm, Danni Pedersen og Mikael Samsøe Sørensen. (2014). I-Fysik C. København: GyldendalMest læste artikler af samme forfatter(e)
- Lene Møller Madsen, Robert Evans, Jesper Bruun, Undersøgelsesbaseret undervisning: 6F-modellen – dens tilblivelse og udvikling i Danmark , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2020)
- Lærke Bang Jacobsen, Formål med eksperimentelt arbejde i fysikundervisningen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2008)
- Jesper Bruun, Kropslige øvelser i fysikundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2009)
- Bjørn Friis Johannsen, Lærke Bang Jacobsen, Fysikdidaktik på amerikansk. En beretning om forskningens rolle og rationaler , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2009)
- Jesper Bruun, Hvordan fandt Galileo frem til faldloven? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2009)
- Jesper Bruun, Fysikhistorie.dk , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2012)
- Lærke Bang Jacobsen, Vigtigt fokus på interesse for naturvidenskab i grundskolen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2012)
- Lærke Bang Jacobsen, Problematisk nørdbegreb , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2007)