Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Latest issue
Archive
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Author’s guide
Types of articles
Criteria for articles
Guidance for submission
Preparing your submission
Editorial Team and Contact
Editorial Team
Contact
About DUT
DUN-net.dk
Search
Ny bruger?
Log på
Home
/
Archives
/
Vol. 9 No. 16 (2014): Progression igennem universitetsuddannelse
Vol. 9 No. 16 (2014): Progression igennem universitetsuddannelse
Published:
2014-03-01
Full number
Fuldt nummer
1-182
PDF (Dansk)
Manager
Progression og studiefremdrift
Frederik Voetmann Christiansen
4-5
PDF (Dansk)
Specialised article
”De sidder i deres egen lille gruppe ovre i hjørnet”– en pilotundersøgelse af etniske minoritetsstuderendes møde med studie- og undervisningsmiljøet på farmaceutstudiet
Gro Inge Hansen
58-71
PDF (Dansk)
Læringscyklusser. Tekstforståelse og informationshåndtering, forbundet i én læreproces
Volkmar Engerer
72-83
PDF (Dansk)
Det er det, de unge vil have. En analyse af studerendes præferencer i relation til undervisning
Yosef Bhatti, Caroline Howard Grøn
96-112
PDF (Dansk)
Tværfaglighed som ideal og praksis – folkesundhedsvidenskabelige erfaringer i at uddanne på tværs af faggrænser
Annegrete Juul Nielsen, Signild Vallgårda
113-123
PDF (Dansk)
Fokus på informationskompetence i et tværfagligt læringsmiljø - et empirisk studie af læringseffekter og studenterperspektiver
Charlotte Overgaard, Mette Buje Grundsøe
124-143
PDF (Dansk)
Flere ph.d.-studerende med mere international baggrund - hvad betyder det for ph.d.-vejledningen?
Pia Bøgelund
144-154
PDF (Dansk)
Progressionsmodel: Entreprenørskabs- og innovationsundervisning
Nicolai Nybye, Anders Rasmussen
155-168
PDF (Dansk)
Pædagogikken som hybrid mellem universitær dannelse og samfundsmæssig innovation
Helene Hagel, Karen Lund Petersen
169-181
PDF (Dansk)
Scientific article
Progression på tid og på tværs. Fremdrift og fleksibilisering som styringsregime på de videregående uddannelser
Laura Louise Sarauw
6-17
PDF (Dansk)
Trefasemodellen – didaktisk planlægning af lokalprogression
Claus Michelsen, Nadia Rahbek Dyrberg
18-30
PDF (Dansk)
Progression og underviserkompetencer
Lene Tortzen Bager
31-43
PDF (Dansk)
Coachende vejledning – en dynamisk vejledningsstil
Asbjørn Molly, Sofie Kobayashi
84-95
PDF (Dansk)
Når forventningerne ikke stemmer overens med virkeligheden. En undersøgelse af de studerendes valg og strategier i overgangen til de længere videregående teknat-uddannelser
Henriette T. Holmegaard, Lene Møller Madsen, Lars Ulriksen
44-57
PDF (Dansk)
Colophon
Kolofon
182
PDF (Dansk)
Current Issue
Make a Submission
Make a Submission
Developed By
Open Journal Systems
Language
Dansk
English