Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 9 Nr. 16 (2014): Progression igennem universitetsuddannelse
Årg. 9 Nr. 16 (2014): Progression igennem universitetsuddannelse
Publiceret:
2014-03-01
Fuldt nummer
Fuldt nummer
1-182
PDF
Leder
Progression og studiefremdrift
Frederik Voetmann Christiansen
4-5
PDF
Faglig artikel
”De sidder i deres egen lille gruppe ovre i hjørnet”– en pilotundersøgelse af etniske minoritetsstuderendes møde med studie- og undervisningsmiljøet på farmaceutstudiet
Gro Inge Hansen
58-71
PDF
Læringscyklusser. Tekstforståelse og informationshåndtering, forbundet i én læreproces
Volkmar Engerer
72-83
PDF
Det er det, de unge vil have. En analyse af studerendes præferencer i relation til undervisning
Yosef Bhatti, Caroline Howard Grøn
96-112
PDF
Tværfaglighed som ideal og praksis – folkesundhedsvidenskabelige erfaringer i at uddanne på tværs af faggrænser
Annegrete Juul Nielsen, Signild Vallgårda
113-123
PDF
Fokus på informationskompetence i et tværfagligt læringsmiljø - et empirisk studie af læringseffekter og studenterperspektiver
Charlotte Overgaard, Mette Buje Grundsøe
124-143
PDF
Flere ph.d.-studerende med mere international baggrund - hvad betyder det for ph.d.-vejledningen?
Pia Bøgelund
144-154
PDF
Progressionsmodel: Entreprenørskabs- og innovationsundervisning
Nicolai Nybye, Anders Rasmussen
155-168
PDF
Pædagogikken som hybrid mellem universitær dannelse og samfundsmæssig innovation
Helene Hagel, Karen Lund Petersen
169-181
PDF
Videnskabelig artikel
Progression på tid og på tværs. Fremdrift og fleksibilisering som styringsregime på de videregående uddannelser
Laura Louise Sarauw
6-17
PDF
Trefasemodellen – didaktisk planlægning af lokalprogression
Claus Michelsen, Nadia Rahbek Dyrberg
18-30
PDF
Progression og underviserkompetencer
Lene Tortzen Bager
31-43
PDF
Coachende vejledning – en dynamisk vejledningsstil
Asbjørn Molly, Sofie Kobayashi
84-95
PDF
Når forventningerne ikke stemmer overens med virkeligheden. En undersøgelse af de studerendes valg og strategier i overgangen til de længere videregående teknat-uddannelser
Henriette T. Holmegaard, Lene Møller Madsen, Lars Ulriksen
44-57
PDF
Kolofon
Kolofon
182
PDF
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English