Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
DUT
  • Nyeste nummer
  • Arkiv
  • Call for papers
    • Call for Papers: DUT 40
  • Forfattervejledning
    • Typer af indsendelser
    • Indsendelse: Artikel
    • Indsendelse: Debat
    • Indsendelse: Guide
    • Indsendelse: Inspiration
    • Forbered din indsendelse
  • Redaktion og kontakt
    • Redaktionen
    • Kontakt
  • Om DUT
  • DUN-net.dk
Søg
  • Ny bruger?
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 2 Nr. 4 (2007): At gøre de studerende til studerende

Årg. 2 Nr. 4 (2007): At gøre de studerende til studerende

					Se Årg. 2 Nr. 4 (2007): At gøre de studerende til studerende
Publiceret: 2007-10-30

Leder

  • At gøre de studerende til studerende – senmodernitetens universitetspædagogik

    Rie Popp Troelsen, Mads Hermansen, Birgitta Wallstedt, Helle Mathiasen
    1-3
    • PDF

Faglig artikel

  • IT-baserede læreprocesser – nogle muligheder og nogle begrænsninger

    Nina Bonderup Dohn
    41-49
    • PDF
  • Sally Browns syv effektive kritikmetoder

    Rikke von Müllen
    50-54
    • PDF
  • En illustrativ case. Om at komme gruppeeksamen til livs uanset gode argumenter

    Mads Hermansen
    55-57
    • PDF

Videnskabelig artikel

  • Senmodernitetens universitetsstuderende?

    Jens Peter Thomsen
    4-11
    • PDF
  • Tillykke, du er optaget. Værsgo’ at tyvstarte!

    Jakob Ousager
    12-18
    • PDF
  • Er en kombinationsbachelor fx HA(psyk.) et godt svar på relevante problemer i senmoderniteten?

    Mads Hermansen
    19-31
    • PDF
  • Undervisning i klynger – en artikel om erfaringer med at organisere en form for undervisning, der skaber forbindelse mellem projektarbejde og bredere faglige temaer

    Thomas Gitz-Johansen, Kim Rasmussen, Trine Wulf-Andersen
    32-40
    • PDF

Anmeldelser

  • Om forholdet mellem læring og undervisning i universitetspædagogikken

    Bettina Dahl Søndergaard
    58
    • PDF

Kolofon

  • Kolofon

    • PDF

Indsend

Indsend

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Sprog

  • Dansk
  • English

Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

ISSN 2245-1374 (Online)

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.