Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Tidsskrift for Professionsstudier
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
VIA
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 13 No. 25 (2017): Professioner og tværprofessionalitet
Vol. 13 No. 25 (2017): Professioner og tværprofessionalitet
Published:
2017-09-08
Introduktion
Velkommen til Tidsskrift for Professionsstudier nr. 25
Redaktionen TfP
5
PDF (Dansk)
Temaartikler
Tværprofessionelt samarbejde mellem autonomi og styring
John Matthias Gulløv
6-13
PDF (Dansk)
Det tværprofessionelle samarbejde – et paradoks i skolens socialpædagogiske arbejde?
Ditte Tofteng, Mette Bladt
14-23
PDF (Dansk)
Drømmen om sammenhæng
Mari Holen, Sine Lehn-Christiansen
25-35
PDF (Dansk)
Samarbejde i sig selv løser intet!
Lars Arndal, Britt Blaabjerg Hansen, Andy Højholdt
36-43
PDF (Dansk)
Samarbejde via social kapital og relationel koordinering – hvem trækker det længste strå?
Vibeke Andersen, Anette Lykke Hindhede, Jette Ernst
44-53
PDF (Dansk)
Professionernes fire diskurser
Lejf Moos
54-63
PDF (Dansk)
Almen voksenuddannelse – om behovet for en helhedsorienteret indsats
Finn Wiedemann
64-72
PDF (Dansk)
Efter nogle fjumreår begynder vi at tune os ind... Den åbne skole mellem dannelse, uddannelse og inklusion
Doris Overgaard Larsen, Gro Hellesdatter Jacobsen
74-83
PDF (Dansk)
Tverrprofesjonelt samarbeid i lokal tjenesteyting. Noen sosiologiske refleksjoner
Ann Christin E. Nilsen
84-95
PDF (Dansk)
Anmeldelser
Hans Jørgen Staugaard: Profession – skulle det nu være noget særligt?
Jan Thorhauge Frederiksen
96-97
PDF (Dansk)
Jens H. Lund (red.): Tværprofessionelt samarbejde om udsatte børn og unge
Jan Thorhauge Frederiksen
98-99
PDF (Dansk)
Ph.d.-præsentationer
Fortællinger mellem erindring og forventning
Tine Brøndum
100-103
PDF (Dansk)
Folkeskole, forældre, forskelle – skole-hjem-samarbejde og forældreinvolvering i et klasseperspektiv
Maria Ørskov Akselvoll
104-107
PDF (Dansk)
Language
Dansk
English
Current Issue