Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Tidsskrift for Professionsstudier
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
VIA
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 13 Nr. 25 (2017): Professioner og tværprofessionalitet
Årg. 13 Nr. 25 (2017): Professioner og tværprofessionalitet
Publiceret:
2017-09-08
Introduktion
Velkommen til Tidsskrift for Professionsstudier nr. 25
Redaktionen TfP
5
PDF
Temaartikler
Tværprofessionelt samarbejde mellem autonomi og styring
John Matthias Gulløv
6-13
PDF
Det tværprofessionelle samarbejde – et paradoks i skolens socialpædagogiske arbejde?
Ditte Tofteng, Mette Bladt
14-23
PDF
Drømmen om sammenhæng
Mari Holen, Sine Lehn-Christiansen
25-35
PDF
Samarbejde i sig selv løser intet!
Lars Arndal, Britt Blaabjerg Hansen, Andy Højholdt
36-43
PDF
Samarbejde via social kapital og relationel koordinering – hvem trækker det længste strå?
Vibeke Andersen, Anette Lykke Hindhede, Jette Ernst
44-53
PDF
Professionernes fire diskurser
Lejf Moos
54-63
PDF
Almen voksenuddannelse – om behovet for en helhedsorienteret indsats
Finn Wiedemann
64-72
PDF
Efter nogle fjumreår begynder vi at tune os ind... Den åbne skole mellem dannelse, uddannelse og inklusion
Doris Overgaard Larsen, Gro Hellesdatter Jacobsen
74-83
PDF
Tverrprofesjonelt samarbeid i lokal tjenesteyting. Noen sosiologiske refleksjoner
Ann Christin E. Nilsen
84-95
PDF
Anmeldelser
Hans Jørgen Staugaard: Profession – skulle det nu være noget særligt?
Jan Thorhauge Frederiksen
96-97
PDF
Jens H. Lund (red.): Tværprofessionelt samarbejde om udsatte børn og unge
Jan Thorhauge Frederiksen
98-99
PDF
Ph.d.-præsentationer
Fortællinger mellem erindring og forventning
Tine Brøndum
100-103
PDF
Folkeskole, forældre, forskelle – skole-hjem-samarbejde og forældreinvolvering i et klasseperspektiv
Maria Ørskov Akselvoll
104-107
PDF
Sprog
Dansk
English
Nyeste nummer