Kritiske potentialer i sprogpædagogisk praksis
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v21i60.26170Abstract
Siden 1970’erne har den pædagogiske dagsorden inden for sprogundervisningi stort omfang været kommunikativ, således at målet
med undervisningen [...]
Downloads
Published
2015-05-01
How to Cite
Svendsen Pedersen, M. (2015). Kritiske potentialer i sprogpædagogisk praksis. Sprogforum, 21(60), 7. https://doi.org/10.7146/spr.v21i60.26170
Issue
Section
Articles
License
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.