Læringsfællesskaber omkring literacypraksisser
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v25i68.128436Keywords:
Literacypraksisser, LæringsfællesskaberAbstract
Resumé
References
Franker, Q. (2016). Grundläggande litteracitetsundervisning för nyanlända ungdomar. Lokaliseret d. 30. september 2018. på: https://larportalen.skolverket.se/LarportalenAPI/api-v2/document/path/larportalen/material/inriktningar/2c-nyanlanda/Grundskola/027
-grundlaggandelitteracitet-nyanlanda/del_01/Material/Flik/Del_01_MomentA/Artiklar/M27_7-9Gym_01A_%20grundlaggande.docx.
Franker, Q. (2017). Grundläggande litteracitetsundervisning för ungdomar och vuxna. Sprogforum, 65, 56-64.
Gibson, J. J. (1986). The ecological approach to visual perception. Hillsdale: Lawrence Erlbaum Association.
Jensen, C.S. (2016). Økologiske nicher og handlemuligheder i andetsprogstilegnelse, læring og undervisning. Nydanske Sprogstudier, NyS, 50, 150-182.
Jensen, C.S. (2018). Inddragelse af hverdagen i andetsprogsundervisningen. Sprogforum, 66, 40-47.
Mose, L.R. (2018). Billeder i DU1-undervisningen. Masterprojekt. Aarhus: Aarhus Universitet, DPU, Campus Aarhus.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.