Ekskursionen som læringsrum
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v25i68.128429Keywords:
LæringsrumAbstract
Resumé
References
Dunn, R., Dunn, K. & Perrin, J. (1994). Teaching young children through their individual learning styles. Boston: Allyn and Bacon.
Ellis, R. (2003). Task-based language learning and teaching. Oxford: Oxford University Press.
Leimar, U. (1976). Läsning på talets grund: Läsinlärning som bygger på barnets eget språk. Lund: LiberLäromedel.
Long, M. (1981). Input, interaction and second language acquisition. I Winitz, H. (red.), Native language and foreign language acquisition. Annals of the New York Academy of Sciences, 379, 259-278.
Lund, K. (2015). Fokus på sproglæring og pædagogiske implikationer for undervisningen. I: Gregersen, A. m.fl. (red.), Sprogfag i forandring – pædagogik og praksis (s. 127-166). Frederiksberg: Samfundslitteratur.
Risager, K. (1996). Eleven som etnograf. Sprogforum, 4, 49-54. http://library.au.dk/fileadmin/www.bibliotek.au.dk/Campus_Emdrup/Sprogforum_arkiv/SPROGFORUM_NO._04__Rundt_om_kommunikativ_kompetence.pdf.
Swain, M. (1995). Three functions of output in second language learning. Oxford: Oxford University Press.
Udlændinge- og Integrationsministeriet (2018). Bekendtgørelse om danskuddannelse til voksne udlændinge m.fl. Bek nr. 991 af 29/06/2018. https://www.retsinformation.dk/forms/R0710.aspx?id=202362.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.