Ekskursionen som læringsrum
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v25i68.128429Nøgleord:
LæringsrumResumé
Resumé
Referencer
Dunn, R., Dunn, K. & Perrin, J. (1994). Teaching young children through their individual learning styles. Boston: Allyn and Bacon.
Ellis, R. (2003). Task-based language learning and teaching. Oxford: Oxford University Press.
Leimar, U. (1976). Läsning på talets grund: Läsinlärning som bygger på barnets eget språk. Lund: LiberLäromedel.
Long, M. (1981). Input, interaction and second language acquisition. I Winitz, H. (red.), Native language and foreign language acquisition. Annals of the New York Academy of Sciences, 379, 259-278.
Lund, K. (2015). Fokus på sproglæring og pædagogiske implikationer for undervisningen. I: Gregersen, A. m.fl. (red.), Sprogfag i forandring – pædagogik og praksis (s. 127-166). Frederiksberg: Samfundslitteratur.
Risager, K. (1996). Eleven som etnograf. Sprogforum, 4, 49-54. http://library.au.dk/fileadmin/www.bibliotek.au.dk/Campus_Emdrup/Sprogforum_arkiv/SPROGFORUM_NO._04__Rundt_om_kommunikativ_kompetence.pdf.
Swain, M. (1995). Three functions of output in second language learning. Oxford: Oxford University Press.
Udlændinge- og Integrationsministeriet (2018). Bekendtgørelse om danskuddannelse til voksne udlændinge m.fl. Bek nr. 991 af 29/06/2018. https://www.retsinformation.dk/forms/R0710.aspx?id=202362.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.