Læringsfællesskaber omkring literacypraksisser
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v25i68.128436Nøgleord:
Literacypraksisser, LæringsfællesskaberResumé
Resumé
Referencer
Franker, Q. (2016). Grundläggande litteracitetsundervisning för nyanlända ungdomar. Lokaliseret d. 30. september 2018. på: https://larportalen.skolverket.se/LarportalenAPI/api-v2/document/path/larportalen/material/inriktningar/2c-nyanlanda/Grundskola/027
-grundlaggandelitteracitet-nyanlanda/del_01/Material/Flik/Del_01_MomentA/Artiklar/M27_7-9Gym_01A_%20grundlaggande.docx.
Franker, Q. (2017). Grundläggande litteracitetsundervisning för ungdomar och vuxna. Sprogforum, 65, 56-64.
Gibson, J. J. (1986). The ecological approach to visual perception. Hillsdale: Lawrence Erlbaum Association.
Jensen, C.S. (2016). Økologiske nicher og handlemuligheder i andetsprogstilegnelse, læring og undervisning. Nydanske Sprogstudier, NyS, 50, 150-182.
Jensen, C.S. (2018). Inddragelse af hverdagen i andetsprogsundervisningen. Sprogforum, 66, 40-47.
Mose, L.R. (2018). Billeder i DU1-undervisningen. Masterprojekt. Aarhus: Aarhus Universitet, DPU, Campus Aarhus.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.