Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Studier i Pædagogisk Filosofi
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Pædagogisk Filosofisk Forening
Monografiserie
Print-On-Demand
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 2 Nr. 2 (2013): Erkendelse, viden og læring
Årg. 2 Nr. 2 (2013): Erkendelse, viden og læring
Publiceret:
2013-07-13
Hele nummeret
PDF
Temaartikler
Teoretisk erkendelse og læring
Søren Harnow Klausen
1-18
PDF
Evidence-Based Practice: On the Function of Evidence in Practical Reasoning
Tone Kvernbekk
19-33
PDF
Teori-praksis-distinktionen og pædagogisk filosofi
Sune Frølund
34-45
PDF
Krop og viden i skolen
Jan Bengtsson
46-52
PDF
Om realisme og konstruktivisme i Piagets læringsteori og genetiske epistemologi
Oliver Kauffmann
53-77
PDF
Artikler uden for tema
Håndens fænomenologi. Til en filosofisk antropologi
Kasper Lysemose
78-102
PDF
Indsend
Indsend
Sprog
Dansk
English
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Nyeste nummer