Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Studier i Pædagogisk Filosofi
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Pædagogisk Filosofisk Forening
  • Monografiserie
  • Print-On-Demand
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 2 Nr. 2 (2013): Erkendelse, viden og læring

Publiceret: 2013-07-13

Hele nummeret

  • PDF

Temaartikler

  • Teoretisk erkendelse og læring
    Søren Harnow Klausen
    1-18
    • PDF
  • Evidence-Based Practice: On the Function of Evidence in Practical Reasoning
    Tone Kvernbekk
    19-33
    • PDF
  • Teori-praksis-distinktionen og pædagogisk filosofi
    Sune Frølund
    34-45
    • PDF
  • Krop og viden i skolen
    Jan Bengtsson
    46-52
    • PDF
  • Om realisme og konstruktivisme i Piagets læringsteori og genetiske epistemologi
    Oliver Kauffmann
    53-77
    • PDF

Artikler uden for tema

  • Håndens fænomenologi. Til en filosofisk antropologi
    Kasper Lysemose
    78-102
    • PDF
Indsend
Sprog
  • Dansk
  • English
Information
  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer
Nyeste nummer
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

ISSN : 2244-9140

Hostet af Det Kgl. Bibliotek

Om dette publiceringssystem