Citation/Eksport
Magnussen, R., & Misfeldt, M. (2014). Når to bliver til flere : om udfordringerne for innovationsdidaktikken i naturfagsundervisningen. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36198
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Morten Misfeldt, Trekantsberegninger og teknologi – et eksempel på hvordan teknologi har (eller bør have) indflydelse på udvikling af Matematikcurriculum , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2014)
- Mikkel Willum Johansen, Morten Misfeldt, Når matematikere undersøger matematik – og hvilken betydning det har for undersøgende matematikundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2014)
- Rikke Magnussen, Carsten Jessen, Naturfaglig praksis og spillignende læring , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2006)
- Morten Misfeldt, Om at forestille sig elevernes arbejde, læring og motivation , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2016)
- Elisa Nadire Caeli, Sine Zambach, Cecilie Svane Pedersen, Jeppe Bundsgaard, Morten Misfeldt, Maskinlæring i folkeskolen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2024)
- Morten Misfeldt, Læreres vurdering af et læremiddels potentiale til at støtte matematisk kompetenceudvikling - Eksemplet Matematikkens Univers , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2011)
- Sofie Buch Cordsen, Andreas Lindenskov Tamborg, Liv Nøhr Larsen, Morten Misfeldt, Programmering og Computational Thinking i matematikundervisningen: hvad er skolens udgangspunkt? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2024)