Nr. 4 (2024)
Nyeste
Arkiver
Indsendelser
Meddelelser
Søg
Om
Om tidsskriftet
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Registrér
Log på
Registrér
Log på
Publiceret december 5, 2024
Nr. 4 (2024)
Hele publikationen
88
Nr. 4 (2023)
PDF
Fra redaktionen
3
Trædesten til praktikere der vil undervise i teknologiforståelse i og som fag
PDF
Artikler
Pernille Rosenkvist, Melissa Hansen
23
Udforskning af generativ AI i grundskolen: Læringspotentialer og udfordringer
PDF
Sofie Buch Cordsen, Andreas Lindenskov Tamborg, Liv Nøhr Larsen, Morten Misfeldt
23
Programmering og Computational Thinking i matematikundervisningen: hvad er skolens udgangspunkt?
PDF
Elisa Nadire Caeli, Sine Zambach, Cecilie Svane Pedersen, Jeppe Bundsgaard, Morten Misfeldt
16
Maskinlæring i folkeskolen: Fra tekniske til teknologikritiske kompetencer
PDF
Temabidrag
Marianne Kaufmann Hansen, Jonas Krogager Thompson, Joachim Taulov Jørgensen, Line Aagaard Greve, Laura Saugstrup
9
Fra idé til undervisning: – teknologiforståelse og satellitter i et hands-on forløb
PDF
Kommentarer
Kasper Højbjerg, Mette Bundgaard
4
Hvornår er ræsonnementer matematiske?
PDF
×
Brugernavn
*
Obligatorisk
Adgangskode
*
Obligatorisk
Har du glemt din adgangskode?
Forbliv logget ind
Login
Ingen konto?
Registrer her