Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Bestil papirudgave
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 7 Nr. 2 (2023): Pædagogik & Forskningsmetoder

Årg. 7 Nr. 2 (2023): Pædagogik & Forskningsmetoder

					Se Årg. 7 Nr. 2 (2023): Pædagogik & Forskningsmetoder
Publiceret: 2023-11-24

Hele nummeret

  • pdf

Artikler

  • Pædagogik & forskningsmetoder

    FPPU Redaktion
    3
    • pdf
  • Mellem nærhed og distance i participatorisk praksisforskning – metodologiske refleksioner over fælles vidensproduktion med brugere

    Liesanth Yde Nirmalarajan
    9
    • pdf
  • Når inkluderende forskning ekskluderer

    Gitte Lyng Rasmussen
    8
    • pdf
  • Feltvandringer – mellem hjælp og videnskab

    Charlotte Vange Løvstad, Lotte Junker Harbo
    7
    • pdf
  • Kortlægninger med børn – om empirisk at indfange udviklinger i børns skoleliv over tid

    Lærke Testmann
    10
    • pdf
  • Udvikling af pædagogens praksis ved brug af Change Laboratory som metode

    Camilla Finsterbach Kaup, Susanne Dau
    9
    • pdf
  • Plantegningsinterviews – undersøgelse af uddannelses­arkitekturs betydninger for studieliv

    Helene Falkenberg, Unni Lind
    9
    • pdf
  • Vi skaber noget kaos – pædagogisk legepraksis i skolen som et spørgsmål om børns frihedsoplevelser og pædagogers faglighed

    Hanne Hede Jørgensen
    8
    • pdf

Indsend

Indsend

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse

ISSN 2794-2929 (Trykt)
ISSN 2446-2810 (Online)

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.