Åbne Sider - Undervisning af traumatiserede flygtninge kan belaste lærerens egen psyke
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v22i62.26185Resumé
Sprogskoler landet over modtager i denne periode flere og flere flygtningefra verdens brændpunkter. Mange af [...]
Downloads
Publiceret
2016-05-01
Citation/Eksport
Sejdelin, P. (2016). Åbne Sider - Undervisning af traumatiserede flygtninge kan belaste lærerens egen psyke. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 22(62), 8. https://doi.org/10.7146/spr.v22i62.26185
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.