Spil som redskab til mundtlighed

Forfattere

  • Eva Strømberg Kiehn

DOI:

https://doi.org/10.7146/spr.v26i70.131620

Referencer

Erkmann, M. & Lomholt, P. (2018). Gamification. Frederiksberg: Samfundslitteratur.

Eskildsen, S. & Wagner, J. (2018). “Language learning in the wild” som praksisorienteret sprogundervisning. Sprogforum, 24(66), 62-70.

Holm, L. & Laursen, H.P. (2010). Dansk som andetsprog. København: Dansklærerforeningens Forlag.

Lund, K. (1999). Er kommunikativ undervisning kommunikativ? Sprogforum, 14(5), 26-33.

Teglskov, R. (2015). Spilbaseret læring i undervisningen. Lærernetværket. Lokaliseret d. 6. marts 2020 på lærernetværket.dk/spilbaseret-laering-i-undervisningen

VASADU. Spil. Udviklet i samarbejde med VUC Storstrøm, VEU, cph:learning, ganz. vucstor.dk

Downloads

Publiceret

2020-06-01

Citation/Eksport

Strømberg Kiehn, E. (2020). Spil som redskab til mundtlighed. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 26(70). https://doi.org/10.7146/spr.v26i70.131620