Franskundervisning og det virtuelle læringsrum
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v12i38.114597Resumé
Undervisning i fransk er under stadig udvikling, og da det for mig har været tæt for- bundet med såvel den teknologiske udvikling af computere som udbredelsen af Internet, vil jeg berette om nogle af de erfaringer, jeg har gjort mig, krydret med konkrete eksempler, og om den fremtid, jeg forestiller mig for faget. (...)
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.