Fremmede fonemer og finurlige former
- om forbindelsen mellem korrekt udtale og læsefærdighed på arabisk
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v9i26.112965Nøgleord:
Fremmedsprog, Sprogundervisning, Arabiske sprog, BegynderundervisningResumé
Se kort indholdsbeskrivelse i nummerets forord.
Downloads
Publiceret
2003-05-01
Citation/Eksport
Hansen, G. F. (2003). Fremmede fonemer og finurlige former: - om forbindelsen mellem korrekt udtale og læsefærdighed på arabisk. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 9(26), 39–43. https://doi.org/10.7146/spr.v9i26.112965
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.