Fremmede fonemer og finurlige former
- om forbindelsen mellem korrekt udtale og læsefærdighed på arabisk
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v9i26.112965Nøgleord:
Fremmedsprog, Sprogundervisning, Arabiske sprog, BegynderundervisningResumé
Se kort indholdsbeskrivelse i nummerets forord.
Downloads
Publiceret
2003-05-01
Citation/Eksport
Hansen, G. F. (2003). Fremmede fonemer og finurlige former: - om forbindelsen mellem korrekt udtale og læsefærdighed på arabisk. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 9(26), 39–43. https://doi.org/10.7146/spr.v9i26.112965
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Deles mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.