Fra lesing til literacy – et perspektivskifte i undervisning og forskning
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v23i65.112850Resumé
I 2015 byttet en av verdens største interesseforening for forskere og lærere navn fra International Reading Association til International Literacy Association (ILA). (...)
Downloads
Publiceret
2019-12-01
Citation/Eksport
Kulbrandstad, L. I. (2019). Fra lesing til literacy – et perspektivskifte i undervisning og forskning. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 23(65), 12–18. https://doi.org/10.7146/spr.v23i65.112850
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.