Tosprogede elever i folkeskolens curriculum
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v16i48.112600Resumé
Antallet af tosprogede elever og indvandrere med anden kulturel baggrund i den danske folkeskole er på ingen måde uvæsentligt. [...]
Downloads
Publiceret
2010-10-01
Citation/Eksport
Rausgaard, I. L. (2010). Tosprogede elever i folkeskolens curriculum. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 16(48), 37–42. https://doi.org/10.7146/spr.v16i48.112600
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.