Tosprogede elever i folkeskolens curriculum
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v16i48.112600Resumé
Antallet af tosprogede elever og indvandrere med anden kulturel baggrund i den danske folkeskole er på ingen måde uvæsentligt. [...]
Downloads
Publiceret
2010-10-01
Citation/Eksport
Rausgaard, I. L. (2010). Tosprogede elever i folkeskolens curriculum. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 16(48), 37–42. https://doi.org/10.7146/spr.v16i48.112600
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Deles mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.