Shifting feminist politics in education: Contemporary philosophical perspectives
DOI:
https://doi.org/10.7146/spf.v6i1.102806Resumé
Introduction.Downloads
Publiceret
2018-03-27
Citation/Eksport
Hållander, M., & Schumann, C. (2018). Shifting feminist politics in education: Contemporary philosophical perspectives. Studier I Pædagogisk Filosofi, 6(1), 1–4. https://doi.org/10.7146/spf.v6i1.102806
Nummer
Sektion
Forord
Licens
Forfatteren/forfatterne og tidsskriftet deler copyrighten, og skal begge krediteres ved brug af publiceret materiale til citat eller lignende. Artikler publiceret i Studier i Pædagogisk Filosofi må bruges (downloades) og genbruges (distribueres, kopieres, citeres) frit til ikke-kommercielle formål. Artikler publiceret i Studier i Pædagogisk Filosofi må, efter godkendelse fra redaktionen, gerne publiceres i andre tidsskrifter (Studier i Pædagogisk Filosofi publicerer dog ikke selv artikler, der tidligere har været publiceret). Artikler må gerne uploades i instutionelle databaser, hvis dette kræves af forfatteren som del af en bevilling eller er institutionelt krav.